sobota, 13 lipca 2013

Liebster Arward

Zostałam nominowana do Libster Arward przez Lole za co bardzo dziękuję <3 Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy :D
"Nominacja do Libster Arward jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonana robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania do mnie:

  1. Jak masz na imię?
    Ewelina
  2. Ile masz lat?
    16
  3. Gdzie mieszkasz?
    Mała miejscowość okolice Krakowa
  4. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
    Chyba tak jak większość przeczytałam kilka opowiadań i chciałam spróbować swoich sił
  5. O kim był pierwszy blog jaki przeczytałaś?
    O Dagmarze Schultz, Marco Reusie, Mario Goetze i Robercie Lewandowskim
  6. Ulubiony piłkarz?
    Jest dużo świetnych piłkarzy ale ja osobiście lubię Marco Reusa, Roberta Lewandowskiego, Łukasza Piszczka, Wojciecha Szczęsnego i Lukasa Podolskiego.
  7. Ulubiony klub piłkarski?
    Arsenal Londyn i Borussia Dortmund
  8. Grasz w jakimś klubie? Jaki?
    Niestety nie :(
  9. Ulubiony film?
    "Zielona mila"
  10. Masz jakieś gadżety piłkarskie typu szaliki, breloczki, bransoletki itp.? Jakie?
    Gadżetów nie mam, ale zbieram plakaty
  11. Ile miałaś lat jak zaczęłaś pisać bloga?
    16
Blogi, które nominuję:
Pytania ode mnie dla Was:
  1. Od kiedy prowadzisz swojego bloga?
  2. Jakiego gatunku muzyki słuchasz?
  3. Ile miałaś komentarzy przy pierwszym poście?
  4. Ulubiony klub piłkarski?
  5. Czym się interesujesz?
  6. Od kiedy zainteresowałaś się piłką nożną?
  7. Ulubiony sportowiec? (może być kilku)
  8. W którym miesiącu się urodziłaś?
  9. Lubisz czytać książki?
  10. Masz jakieś zwierzątko?
  11. Czy masz rodzeństwo?




5 komentarzy:

  1. Dziękuje:*<3
    Kocham cię normalnie.:) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyobrażam sobie, że dużo to dla Ciebie znaczy, bo sama jak dostałam pierwszą nominację to skakałam z radości xD Więc wiesz... Nie masz za co dziękować. To raczej ja powinnam dziękować tobie, że piszesz tak fajnego bloga i ja mogę go czytać. Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +Zapraszam do mnie na nowy rozdział :)

      Usuń
  3. Dziękuje. Odpowiedzi u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do The Versatile Blogger
    http://bvbstory.blogspot.com/p/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń